POLITICA DE RETUR
Conditii pentru returnarea produselor
1.Cadru legal
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
“ Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.” Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original complet, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului, fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract, in ambalajul original complet, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta urmele unor socuri electrice, seriile sterse complect sau partial.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, ii da dreptul vanzatorului sa refuze returul.
Renuntarea la cumparare nu poate fi invocata in cazul produselor ridicate de la sediu. Produsele ridicate de la sediul nostru nu fac obiectul comertului la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal de consummator.
- Produsul poate fi restituit dacă este neconform (de exemplu, are o defecțiune mică sau mare), iar comerciantul nu reușește într-un termen de maxim 15 zile să îl înlocuiască sau să-l repare.
- De la achiziționarea produsului au trecut maxim 2 ani de zile, neconformitatea fiind descoperită după trecerea acestui termen.
- Produsul achiziționat nu corespunde cu descrierile vânzătorului, chiar dacă este în stare de funcționare perfectă.
Retragerea din contract
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract"
Consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia de retragere prin urmatoarele metode:
- E-mail: [email protected]
- Telefon/Whatsapp: +40760630942
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
In urma primirii de catre vanzator a notificarii de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, conditionat de returnarea produsului (fara urme de deteriorare, de uzura sau de consum) va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard ). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile calendaristice.
Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata ( in cazul plati ramburs / la livrare se face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consummator ).
Produse excluse, fara drept de returnare
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele:
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator ,personalizate in mod clar sau aduse pe comenzi speciale;
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta;
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consummator;
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f)produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate.
g)furnizarea de reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
h) inregistrari audio, video, sau programe informatice desigilate;
i) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material.
j) Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului )
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consummator:
Tusurile pentru tatuat, Pigmenti Microblading si Micropigmentare, Acele de tatuat tip clasic, Acele de tatuat tip cartridge, Acele pentru Microblading, Micropigmentare si Mezoterapie( Microneedling), Acele pentru piercing, Piercing-urile ( cercei, bile, etc ), Cremele si solutiile anestezice, Cremele si solutii pentru ingrijirea si curatare, Produsele de tip medical (Ex. branule, dezinfectanti, etc ).
Produse livrate eronat de catre vanzator
In cazul livrarii unui alt produs decat cel comandat, trebuie sa semnalati incidentul vanzatorului in maxim 48 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea contravalorii.
Produse nefuncţionale
Daca produsul primit se dovedeste nefunctional la primirea acestuia cumparatorul poate reclama acest lucru la adresa de e-mail [email protected] sau la Wapp/Tel +40760630942 si solicita returnarea produsului in primele 48 de ore de la recepţia lui, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea contravalorii.
Returnarea se va face prin curier la adresa de mai jos :
CHRONOS TATTOO SUPPLY S.R.L.
Str. Jimbolia Nr.138, Sector 1, Bucuresti
Telefon : 0760630942
Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.
Plata transportului pentru retur ii revine vanzatorului daca produsul nu este comform descrierii sau defect, iar pentru returnarea din alte motive plata transportului revine cumparatorului.
IMPORTANT:
Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14zile se aplica numai pentru comenzile livrate prin Curier sau Posta Romana catre persoane fizice.